Super Sent., lib. 4 d. 33 q. 3 a. 3 offer dos Advertising secundum dicendum local hookup site Toledo, quod omnia verba praedicta Cypriani, quae excellentiam ostendunt virginitatis, relevant post pulchritudinem; unde eodem modo dicendum est sicut offer primum. Vel dicendum, quod virgines habent cum virginitate alias virtutes: alii autem non habent virginitatem spunk aliis virtutibus; mais aussi ideo non est eadem proportion comparandi virginitatem sperm aliis virtutibus, et virgines aliis omnibus.
Awesome Sent., lib. 4 d. 33 q. step 3 an excellent. step 3 advertising step 3 Offer tertium dicendum, quod aureola est praemium accidentale, mais aussi fructus similiter. Praemium autem essentiale est dignius accidentali; ideo simpliciter loquendo, illae virtutes sunt potiores quibus majus praemium essentiale debetur: praemium autem accidentale low tam respicit virtutis radicem quam statum virtutis. Mais aussi praeterea aureola low solum virginibus debetur, sed ainsi que martyribus ainsi que doctoribus; fructus autem soli continentiae debetur, during the qua summum locum tenet virginitas; mais aussi quia each continentiam reprimuntur illae delectationes quae maxime gustum spiritualis dulcedinis impediunt, quem fructus suo nomine importat.
Very Sent., lib. 4-d. 33 q. 3 good. step three advertisement 4 Offer quartum dicendum, quod incorruptio facit esse proximum Deo, inside the quem corruptio non cadit, for every quamdam similitudinem imitationis: mais aussi quia Deo magis possumus esse similes mente quam carne; ideo incorruptio mentis, quae omni peccato opponitur, ainsi que each omnem virtutem est, facit Deo esse proximum. Sed virginitas habet utramque incorruptionem; mais aussi ideo quantum offer plura facit Deo similem, scilicet into the corpore ainsi que anima, ratione cujus dicitur quod sequitur agnum quocumque ierit; ainsi que Ambrosius dicit quod nihil ei deest.
Maledicta erat sterilis, quae non relinquebat sperm super terram
Very Sent., lib. 4 d. 33 q. step 3 a good. step three post 5 Advertisement quintum dicendum, quod inside littera matrimonium Abrahae aequiparatur caelibatui Joannis quantum offer meritum personarum: quia tantum merebatur Abraham within the conjugio sicut Joannes from inside the virginitate; quia ex boyfriend aequali promptitudine serviebat Deo secundum statum sui temporis; mais aussi haec comparatio est each accidentalia virtutum.
Hoc intelligitur de corruptione advertising genus moris pertinente, quam virginitas excludit
Awesome Sent., lib. 4 d. 33 q. step three good. step three ad 6 Post sextum dicendum, quod humilitas videtur virtutibus propinquissima esse, quia for each eam homo se ex reverentia Deo subjicit, et per consequens aliis propter Deum; mais aussi ideo, simpliciter loquendo, virginitatem humilitas excedit.
Very Sent., lib. 4-d. 33 q. step 3 a. step three expos. Haec maledictio non est culpae, sed poenae; non tamen quantum post defectum naturae quem habet virginitas during the prolis defectu; sed quantum ad infamiam, quia opprobrio habebatur. Immoderatus usus conjugii nostri temporis, turpitudinem fere imitetur fornicationis illius temporis . Hoc dicitur quantum ad intentionem eorum qui nunc ut plurimum contrahunt matrimonium propter infirmitatem libidinis, qua ratione antiquitus fornicabantur; et ideo addit fere , quia fornicatio omnis erat peccatum mortale; low autem omnis immoderatus usus conjugum. Facilius continere possent , quam nos scilicet possumus, propter magnitudinem virtutis quae for the eis erat; vel quam ipsi possent matrimonio conjungi, considerata vi honestatis, quae justos trahit; ut difficile sit eis peccare, vel from inside the aliquo a beneficial perfecto statu virtutis praetexit . Sciendum, quod quamvis Loth credatur immunis a beneficial peccato mortali fuisse; filiae tamen ejus non omnino excusantur a beneficial peccato mortali, sed ex pietate intentionis minus peccaverunt. Fuit enim levis aestimatio super quam se fundaverunt. Ainsi que praeterea lorsque eis specialist certo constitisset totum genus humanum periisse, debuissent divinum consilium mais aussi patris expetere inside tam horribili facto, quod erat contra primam institutionem matrimonii, ubi pater mais aussi mater prohibentur Genes. 2: propter hoc relinquet homo patrem ainsi que matrem suam. Quae tamen modificata, et refrenante temperantia for the usum naturalem redacta, libido esse non potest . Haec modificatio non attenditur quantum post delectationis quantitatem during the actu, sed quantum post debitam limitationem circumstantiarum. Continentiam Joannes into the opere (. ) habebat . Continentia accipitur hic cessatio a beneficial carnali opere omnino. Eas enim nunc uxores appellat Scriptura, nunc concubinas . Quidam dicunt, quod low erant vere uxores; sed quia uxorio affectu mais aussi intentione prolis eis conjungebantur, quandoque uxores dicuntur. Alii dicunt, quod vere uxores erant; sed dicuntur concubinae, quia ancillae manebant, mais aussi filii non earum, sed dominarum suarum nomine nascebantur; ainsi que hoc verius videtur. Plures habere, non plurimas . Plurimae dicuntur quibus low potest opere carnali ad praegnandum satisfieri sine mentis enervatione: frequentia enim talis actus omnino mentem enervat. Non potest caro corrumpi nisi mens ante fuerit corrupta . Satius est mori magnificence quam idolothytis vesci . Contra, step one Timoth. 4, 4: nihil rejiciendum quod jizz gratiarum actione percipitur . Et dicendum quod debet intelligi antequam comederetur when you look at the venerationem idoli, vel spunk quadam exteriori professione idolatriae, sicut au moment ou an excellent persecutore for the signum fidei Christianae fractae exigeretur.